(bugetul pentru reclamă este inclus în ofertă)
2 categorii de produse, care pot fi alternate săptămânal
- Google Search Ads (pentru poziționare în top căutări pe Google)
- Google Display Ads (pentru retargetarea clienților care deja au interacționat cu produsele tale pe platforma A1)
- Elaborare Carousel Ads pentru categoriile de produse alese
- Acces live la rezultatele promovării, analiză și optimizare
- Google Search Ads (pentru poziționare în top căutări pe Google)
- Google Display Ads (pentru retargetarea clienților care deja au interacționat cu produsele tale pe platforma A1)
- YouTube Ads (Overlay Ads, o bară jos pe ecranul YouTube sau Sponsored Cards)
- Elaborare Carousel Ads pentru categoriile de produse alese
- Crearea unui Funnel de Vânzări din mai multe etape, pe baza analizei comportamentului consumatorului
- Acces live la rezultatele promovării, analiză și optimizare
- Google Search Ads (pentru poziționare în top căutări pe Google)
- Google Display Ads (pentru retargetarea clienților care deja au interacționat cu produsele tale pe platforma A1)
- YouTube Ads(Overlay Ads, o bară jos pe ecranul YouTube, Sponsored Cards, Bumper Ads pentru dispozitive mobile și desktop)
- Elaborare Carousel Ads pentru categoriile de produse alese
- Crearea unui Funnel de Vânzări din mai multe etape, pe baza analizei comportamentului consumatorului
- Remarketing cu produsele cu care deja a interacționat clientul din cadrul magazinului tău de pe platforma A1
- Acces live la rezultatele promovării, analiză și optimizare
Apari în căutări în motorul de căutare Google, acolo unde cel mai probabil un potențial cumpărător caută produsul/serviciul tău
Bannere cu o selecție trasă automat din magazinul tău pe A1, apare pe site-urile unde cel mai probabil se află un potențial consumator, relevant categoriilor de produse/servicii pe care vrei să le promovezi
Pe feed-ul de Facebook și Instagram vor apărea selecții de produse cu preț care se vor trage automat din magazinul tău pe A1, în baza comportamentului potențialului consumator pe FB/Insta sau pe A1
Acces la statistica live 24/24 la performanța de vânzări și reclamă
Inclusă în pachet pe orice necesități legate de brand, reclame, performanță
Cum lucrează: Reclamele dinamice Facebook extrag produsele dintr-o bază de date preîncărcate și le afișează într-un template ca cel din exemplu, care poate fi ajustat ca branding. Reclamele dinamice de remarketing “urmăresc” un utilizator care a interacționat cu site-ul dar nu a făcut o cumpărare, sau nu a făcut-o într-un anumit interval de timp, afișându-i produsele cu care interacționat sau similare.
Pentru ce e bun: Unul din cele mai bune formate de publicitate pentru e-commerce în Moldova. Generează mult trafic și multe vânzări.
Cum lucrează: Facebook afișează un banner vizual cu câteva produse care se încarcă automat dintr-o selecție de produse numită “feed” cu toate produsele vendorului, când consumatorul apasă click poate vedea instant prețul și da scroll peste produse, tot de colo poate trece spre site.
Pentru ce e bun: Un format bun de impuls, care permite consumatorului să aibă o experiență similară cu site-ul. Generează vânzări și trafic mobile. Permite branding de categorie/brand. (80% din trafic vine de pe mobile)
Cum lucrează: Mecanismele Google Ads permit unui site să afișeze automat produsele cu care un consumator a interacționat sau în baza la produsele de pe site, care vor fi filtrate după vendor. Bannerele apar pe site-urile pe care le frecventează audiența care e cea mai dispusă să cumpere astfel de produse.
La ce e bun: Generează trafic spre store-ul de pe A1 cu link direct la produs, generează vânzări. Poate fi aplicat logo și stilistica dumneavoastră și respectiv poate crește notorietatea dumneavoastră de brand.
Cum lucrează: Consumatorii caută în baza necesităților cuvinte în motorul de căutare Google, care afișează rezultatele după relevanță față de consumator, primele fiind cele mai mult accesate, relevante cuvântului cheie. Dacă se folosesc anunțuri plătite Google, participați împreună cu alți concurenți la licitație pentru a plasa anunțul dumneavoastră în primele rezultate sau în poziția necesară ca consumatorul să dea click anume pe el. Cu cât mai mulți concurenți în categorie cu atât mai mare costul per click.
Pentru ce e bun: Dacă cineva care caută cuvinte care au legătură cu produsul sau categoria de produse din care faceți parte, are sens să folosiți Google Search, are cea mai mare rată de click.