Cum un influencer in varsta de 26 de ani a facut milioane din ”discutiile cu prietenele”

05/17/2021
A1 Marketplace

Platforma de jocuri Roblox a devenit o mină de aur nu numai pentru creatorii săi, ci și pentru influenceri. Una dintre ele, Megan Letter, câștigă acum milioane de dolari pe an creând jocuri și videoclipuri pentru adolescente

În 2018, Megan Letter (cunoscută pe atunci pe numele ei de fată, Leeds) câștiga aproximativ 400 de dolari pe lună postând videoclipuri despre ea jucând jocul de simulare The Sims pe YouTube. Nu era suficient să se întrețină și se gândea să obțină un stagiu ca florist de nuntă. Apoi și-a schimbat accentul pe Roblox, platforma pentru jocuri create de utilizatori, care a devenit recent o senzație cu printre preadolescenți. „Am văzut imediat o schimbare”, spune Letter, care a început să câștige mii de dolari lunar în câteva luni. „Puteam deja să plătesc facturile” spune Megan. 

Letter este cel mai bine cunoscută după pseudonimul ei online MeganPlays, personajul cu părul roz pe care îl alege atunci când face jocuri de rol pe platforma Roblox.

Acum câștigă milioane de dolari pe an, postând videoclipuri pe YouTube pentru 3,6 milioane de abonați. Anul trecut, Letter și soțul ei Zach au început să-și publice propriile jocuri pentru Roblox, inclusiv Overlook Bay. Ei spun că studioul lor ar urma să câștige 8 milioane de dolari în 2021. Ei operează și magazinul online Stay Peachy, care a avut o cifră de afaceri de peste 8 milioane de dolari în 2020.

MeganPlays Wallpapers - Wallpaper Cave

Când copiii au fost nevoiți să rămână acasă din cauza pandemiei, sălile de clasă, zilele de naștere și petrecerile au migrat pe Roblox. Platforma, a cărei număr de utilizatori zilnici a crescut cu 85% anul trecut, este acum utilizată de două treimi dintre copiii americani cu vârste cuprinse între 9 și 12 ani. A devenit o adevărată mină de aur pentru influenceri, dezvoltatori și creatori. Compania din California, cu sediul în San Mateo, a devenit publică pe 10 martie și a avut o capitalizare de piață de 41 miliarde de dolari, egalând practic cu evaluarea Electronic Arts Electronic.

Acum pe platformă sunt milioane de dezvoltatori activi și creatori de conținut. Peste 1,2 mii dintre ei au câștigat cel puțin 10 mii dolari USD anul trecut și aproximativ 300 de persoane au primit 100 mii USD sau mai mult în echivalent Robux - moneda internă a site-ului, care, potrivit companiei, poate fi convertită în numerar în anumite condiții. 

Letter este unică prin faptul că este influencer, jucător și dezvoltator, ceea ce înseamnă că își poate promova propriile produse. „Succesul MeganPlays se datorează faptului că și-a luat timp să înțeleagă cât de eficient este creat conținutul. De exemplu, ea a adaptat modul în care arată și este perceput canalul ei pentru un public mai tânăr ”, spune Doron Nir, CEO al StreamElement, o companie care lucrează cu creatorii de conținut. „S-a concentrat pe designul jocurilor și apoi a aplicat abilitățile pe care le-a dobândit pentru a crea jocuri care au fost bine primite atât de propriul public cât și de publicul Roblox.”

Letter, în vârstă de 26 de ani, originară din Arlington, Texas, care locuiește acum în Dallas, spune că joacă jocuri video de când avea doi ani. A început cu Sesame Street și apoi a trecut la Barbie și Nintendo. Fata a început să-și creeze propriile videoclipuri când a studiat la Universitatea Texas din Arlington. După absolvire, s-a concentrat pe YouTube - în sesiunile sale video, Letter a jucat jocuri precum Adopt Me! în care oamenii pot avea animale de companie. Personajul online Letter, spune ea, este inspirat de spiritul de sororitate între fete, iar videoclipurile sale sunt structurate astfel încât să semene cu conversațiile cu prietenele. Audiența lui Letter, din care 70% se află în Statele Unite, este preponderent formată din pre-adolescenți și adolescenți timpurii.

Soțul lui Letter conduce Wonder Works Studio, în timp ce ea însăși este implicată în producția de jocuri și ajută la crearea conceptului. Studioul a prezentat primul său joc, Overlook Bay, anul trecut. În el, jucătorii pot avea animale de companie, pot echipa case, pot primi pietre ca recompensă și pot explora universul Overlook Bay. Potrivit lui Roblox, jocul a acumulat 160 de milioane de accesări de la lansarea sa.

Wonder Works a publicat și un joc Traitor!, care este vizitat de 14 milioane de ori pe lună. Acum studioul încearcă să obțină aproximativ 10 milioane de dolari de la investitori, în timp ce proiectul este estimat la 40 de milioane de dolari. „Noi doar creăm jocuri pe care le-am juca singuri și apoi atragem oameni”, spune Letter. Aceasta crede că jocul de rol o ajută să ridice întrebări dificile cu publicul ei; experimentează și formate precum tutoriale de machiaj sau excursii prin case scumpe. „Nu fac nimic ce altcineva nu ar putea face. Totul este despre învățare - învățarea despre programare, învățarea modului în care funcționează jocurile și procesul de creare. Asta este tot ce trebuie pentru a începe".

Comments

No posts found

Write a review