Plată și livrare

Сomandați un apel la A1

Achiziționați fără griji

Sistemul de plăți pe A1 este sigur, iar achizițiile dvs. sunt protejate de garanția noastră extinsă

Folosiți un singur cont

Economisiți timp și profitați de contul înregistrat pe A1 pentru a plăti rapid cumpărăturile

Treceți rapid prin checkout

Plătiți rapid, folosind informațiile deja stocate în contul dvs. A1

Cum cumpăr?

Caută pe site produsul pe care-l dorești - îl poți căuta direct în câmpul special de căutare sau navigând prin categoriile de produse din meniul afișat în stânga.

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături prin accesarea butonului ”Adaugă în coș”. Poți trece direct la procesarea comenzii prin accesarea butonului ”Procesare” din fereastra pop-up care apare după ce adaugi un produs în coș, sau poți continua navigarea pe site, și să finalizezi comanda ulterior

Pentru a vedea produsele selectate și a finaliza comanda, accesează din colțul din dreapta sus pictograma coșului de cumpărături și selectează butonul ”Vizualizați coșul”.

Verifică comanda înainte de a o confirma, și accesează butonul ”Finalizează și plătește comanda”.

La pagina de checkout, introdu toate detaliile pentru a înregistra comanda - date personale, metoda de livrare preferată, detaliile de livrare. Bifează caseta de acceptare a Termenilor și Condițiilor, apoi finalizează comanda.

După finalizarea comenzii vei primi un email de confirmare, care va conține ID-ul - numărul comenzii, statutul procesării acesteia și termenul estimat de livrare.

Întrebări frecvente

  • Cum au loc plățile pe A1?

    Plățile pe A1 simplifică procesul de achitare a produselor cumpărate pe a1.md, folosind informațiile deja stocate în conturile personale pe platforma A1 Marketplace. Pentru a efectua o plată, puteți utiliza oricare dintre metodele de plată din contul dvs. A1.

  • Ce metode de plată sunt disponibile pe A1?

    Platforma A1 dispune de 2 modalități de plată - Plata online cu portmoneul electronic Paynet - Plata online cu cardul bancar Visa sau Mastercard

  • Cum accesez plățile pe platforma A1?

    Dacă aveți deja un cont pe A1, trebuie doar să acceptați Termenii și condițiile atunci când efectuați o achiziție pe platformă. Nu există un proces de înregistrare separat.

  • Informațiile mele de plată sunt distribuite comercianților?

    Nu împărtășim cardul dvs. de credit, cardul de debit sau numărul contului bancar cu comercianții înregistrați pe platformă. Comerciantul primește doar informațiile necesare pentru a finaliza și a susține tranzacția. Aceste informații pot include numele dvs., adresa de e-mail și adresa de expediere.

  • Cât mă costă să folosesc sistemul de plăți pe A1?

    Nu costă nimic. Utilizarea plăților pe A1 nu adaugă taxe la tranzacțiile dvs. pe platformă. Achiziția dvs. nu implică taxe de tranzacționare, taxe de membru, taxe de conversie valutară, taxe de tranzacții străine și alte taxe. Cu toate acestea, emitentul cardului dvs. poate adăuga o taxă pentru tranzacții străine dacă cardul dvs. a fost emis într-o țară diferită de cea a comerciantului, precum și orice alte taxe descrise în termenii și condițiile cardului dvs.

  • Cum urmăresc comanda plasată pe A1?

    După ce ai înregistrat comanda, o poți vedea din contul tău de client, în secțiunea “Comenzile mele”.

    1. Accesează pictograma ”Detalii cont”
    2. Accesează mai jos caseta ”Urmăriți comanda”
    3. Introduceți ID-ul comenzii
    4. Urmăriți statutul comenzii

Livrarea produselor

Costuri & termene de livrare
  • Care sunt costurile de livrare pe A1

    Tarifele și timpiul de livrare depind de viteza de expediere, greutatea / dimensiunea articolelor si zona geografica de livrare

  • Cum determin tarifele și termenele de livrare pe A1?

    Pentru a determina tariful și timpul de expediere aplicabile pentru articolele din coș:
    - Selectați Procesare comandă
    - Selectați sau adăugați adresa de expediere pe pagina de checkout
    - Selectați metoda de expediere
    - Selectați metoda de plată și confirmați comanda.

    *Costul total de transport și livrare, precum și data estimată a livrării, vor fi afișate pe pagina de checkout.

Opțiuni de livrare
  • Cu ce companii de livrare colaborează cu A1

    A1 Martketplace colaborează cu companii de curierat national si international precum

    NovaPosta DHL Frisbo FedEx UPS

  • Tarife globale de expediere

    Costul expedierii articolelor din fiecare categorie de produse variază în funcție de articol, parametri, și opțiune de expediere.

    A1 lucrează îndeaproape cu partenerii de curierat pentru a oferi clienților o experiență de expediție impecabilă. Taxele de expediere exacte sunt calculate în momentul plății în funcție de numărul de articole, tipul articolului, greutatea și volumul tuturor articolelor din coș.
    Costul total de livrare este calculat prin adăugarea unui cost de bază „per comandă” și a diferitelor costuri „per articol”. Costul „per articol” depinde de articol și se bazează pe cantitatea de articole, greutatea sau volumul fiecărui pachet. Tarifele variază de la tariful de bază, în funcție de articolele din coș. Tarifele finale pot fi văzute pe pagina de checkout la etapa de plată a comenzii.

  • Despre vamă, taxe și impozite

    Atunci când comandați de pe A1.md, sunteți responsabil pentru asigurarea faptului că produsul poate fi importat în mod legal la destinație.

    Destinatarii expedierilor internaționale pot fi supuși taxelor de import și taxelor vamale (în continuare, „Taxe de import”), percepute de biroul vamal al destinației dvs. de expediere. Taxele de import variază în conformitate cu reglementările vamale ale țării de destinație. Componentele care joacă un rol în calculele taxelor de import sunt (printre altele):

    - Categoria produsului și prețul acestuia - Costurile de transport și greutatea coletului - Canalul de vămuire - Taxele de import pe baza taxelor vamale

    Destinatarul este considerat importator și trebuie să respecte toate legile și reglementările aplicabile din țara de destinație. Întârzierile vamale pot afecta estimările de livrare inițiale.

    Politicile vamale variază foarte mult, iar unele țări nu percep taxe de import pentru transporturile care se încadrează sub o valoare minimă. Pentru mai multe informații, contactați biroul vamal al țării de destinație.

Politici generale de livrare
  • Garanția livrării

    Oferim livrare garantată la anumite viteze de livrare și produse selectate. Când livrarea garantată este disponibilă pentru o comandă, vom indica acest lucru pe pagina de plată, cu data și costul de livrare asociate.

    Dacă oferim o dată de livrare garantată și nu se efectuează o încercare de livrare până la această dată, vom rambursa toate taxele de expediere asociate acelei comenzi.

    Consultați Termenii și condițiile pentru mai multe detalii.

  • Condițiile generale de livrare

    Livrarea mărfii/serviciilor comandate de către Cumpărător se va efectua prin metoda selectată de către acesta, la data de livrare menționată în Bonul de Comandă și la punctul de livrare indicat de către Cumpărător. Pentru fiecare comandă se acceptă doar o adresă de livrare.

    Termenul de livrare sau de furnizare a bunurilor/ serviciilor va depinde nemijlocit de disponibilitatea acestora în stocul activ, modul sau mijlocul de livrare oferit de către companiile de curierat, ales de către Cumpărător, în timpul zilelor lucrătoare. De asemenea, termenul de livrare/ furnizare a mărfii sau a serviciilor poate fi modificat unilateral de către A1 sau de către Vânzător, în dependeță de condițiile climaterice, sau alte circumstanțe, care afectează livrarea în termen indicat în Bonul de comandă, cu notificarea imediată a Cumpărătorului.

    Mai multe informații: https://a1.md/termeni-si-conditii/
  • Recepționarea comenzilor

    La livrare este necesară prezentarea de către Cumpărător a actelor de identitate în baza cărora au fost înregistrate datele personale pe platforma/ aplicația A1, verificarea conținutului pachetului corespunzător comenzii plasate în prezența Curierului specializat și semnarea actului de primire a produsului. Orice reclamație ulterioară în legătură cu lipsa/ deteriorarea unor elemente din pachetul primit, nu va fi acceptată de către Vânzător.

    Cumpărătorul este obligat să se afle la ora și în locul indicat în Bonul de comandă, pentru recepționarea mărfii/ serviciilor comandate. În cazul în care Cumpărătorul nu va fi de găsit în locul și la ora indicată în Bonul de comandă, pachetul său va fi returnat la depozit, pentru a fi livrat în altă zi, contra unei plăți suplimentare.

  • Restricții de livrare

    Anumite restricții ne împiedică să livrăm anumite produse în toate locațiile geografice. Restricțiile pentru anumite articole pot impune cumpărătorului să furnizeze informații suplimentare pentru a expedia articolul.

    Veți fi notificat la plată dacă nu putem expedia anumite articole la adresa selectată. Vă rugăm să verificați, de asemenea, paginile cu detalii despre produs pentru orice restricții de expediere specifice articolului.

    Când este posibil, paginile cu detalii despre produs filtrează ofertele care nu pot fi expediate la adresa dvs. de livrare. Pentru a determina locația dvs. de expediere, vom utiliza adresa de livrare implicită atunci când vă conectați la contul dvs; în caz contrar, vom folosi adresa dvs. IP.

Doriți să urmăriți o comandă? Găsiți informații de urmărire și detalii despre comenzi în secțiunea