Deschide-ți magazinul online

Dezvolta-ți afacerea pe A1 Marketplace

A1 Logo
Alege-ți planul potrivit
Magazin online modern și multifuncțional
Trafic organic și constant de vizitători
Servicii de plată și checkout separat
Acces înstant la toate categoriile de produse
Număr de listări nelimitat
Consultanță și suport
Servicii integrate de curierat și alte instrumente utile
Vendor plans Image

Întrebări frecvente

  • Cine poate vinde pe A1 Marketplace

    A1 Marketplace oferă platforma pentru comercializarea online a produselor persoanelor juridice și fizice autorizate din R.Moldova și Romania.

  • Colaborează A1 cu companii de curierat?

    Da, A1 Marketplace oferă posibilitatea vânzătorilor platformei sa beneficieze de serviciile companiilor de curierat integrate. Pentru livrări în R.Moldova și Romania sunt disponibile serviciile companiei Fan Courier Moldova, Fan Courier Romania, Nova Poshta. Pentru livrări internaționale sunt disponibile serviciile de curierat ale companiei internaționale DHL. Serviciile de curierat sunt toate integrate șl oferă cumpărătorilor platformei informații în regim online cu privire la prețul de livrare a produselor cât și informații despre timpul de livrare.

  • Ce trebuie sa fac ca să pot oferi livrări naționale și internaționale cumpărătorilor?

    Toți vânzătorii platformei A1 Marketplace beneficiază de access instant la serviciile de curierat integrate prin intermediul companiilor DHL, Fan Courier Moldova/Romania, Nova Poshta e necesar sa vă înregistrați un cont de vânzător pe A1 Marketplace. Informațiile legate cu referință la prețul și timpul de livrare va fi expusă pe checkout sau pe pagina produsului în regim automat. Taxele de livrare vor fi suportate de cumpărători și achitate de câtre A1 Marketplace.

  • Cum recepționez comenzile de la cumpărătorii A1 Marketplace?

    Toate comenzile sunt afișate si expuse direct in cabinetul personal ale fiecărui vânzător pe marketplace. Cabinetul este deschis si oferit din momentul înregistrării contului de vânzător pe marketplace. La fel in regim automat vânzătorii primesc înștiințări ale comenzilor pe posta electronica sau prin intermediul aplicației mobile care este disponibila pentru vânzători si cumpărători.

  • Cum livrez comenzile recepționate de la cumpărătorii A1 Marketplace?

    Livrările pentru comenzile recepționate de la cumpărători le puteți efectua direct de la depozitul, magazinul sau oficiul D-stră.

  • Putem sincroniza în regim live produsele comercializate pe A1 Marketplace cu stocul din depozitul nostru?

    Da, pentru a oferi o experiența plăcută si calitativa a cumpărătorilor noștri, A1 oferă aceasta posibilitate de sincronizare de stocuri reale cu depozitele ale vânzătorilor. Procesul este simplu si sincronizarea este posibila cu orice baza de date de stocuri sau programe contabilitate.

  • Cum recepționăm mijloacele bănești in urma tranzacționării produselor pe marketplace?

    Fiecare vânzător pe marketplace dispune de un checkout separat. Banii încasați de la cumpărători din vânzarea produselor, vor fi transferați direct pe contul de card bancar al vânzătorului.

  • Ce se întâmpla când avem o solicitare de retur a produsului comercializat pe A1 Marketplace?

    Toate solicitările de retur a produselor sunt reflectate in cabinetul vânzătorului. Conform legislației actuale fiecare cumpărător are dreptul sa returneze un produs achiziționat in timp de 14 zile din momentul achiziției fără a prezenta un motiv oarecare. Vânzătorii A1 Marketplace sunt obligați sa restituie cumpărătorilor mijloacele bănești încasate pentru produsul comercializat.

  • Retine A1 Marketplace comisionul de tranzacție a produselor de la vânzători in cazul solicitării de retur a produsului din partea cumpărătorului?

    Nu, A1 nu retine comisionul de tranzacție in cazuri de retur.

  • Cum întorc mijloacele bănești cumpărătorilor in cazul unui retur?

    Mijloacele bănești le puteți întoarce cumpărătorilor accesând categoria "Plăți" din cabinetul vânzătorului, este o procedură simpla care se realizează din cabinet prin bifarea butonul de ramburs.

  • Cum pot face cunoștința cu draftul contractului de comercializare a produselor pe A1 Marketplace?

    Draftul de contract pentru comercializarea produselor pe A1 Marketplace îl puteți descărca online accesând următorul link.

  • Cat timp durează procesul de înregistrare a contului de vânzător?

    Onboarding-ul vânzătorilor va dura aproximativ câteva minute. Procesul se desfășoară in regim online.

  • Oferă A1 un ghid video compresiv de studiu a proceselor de lucru cu platforma online?

    Da, A1 marketplace oferă aceasta posibilitate de a face cunoștința si de a studia in regim online procese legate de setări de cont, automatizări, marketing si promovare, procese de lucru. Ghidul video este oferit gratuit si îl poate accesa orice persoana care își dorește sa-si dezvolte afacerea online pe A1 Marketplace. La fel daca simțiți ca aveți nevoie de un mentor personal care sa va ajute sa va integrați pe marketplace aceasta opțiune exista dar acest serviciu este cu plata. Costul serviciilor de mentoring sunt expuse pe pagina saleszone.pro

Support
Programează o zi
Pentru a discuta cu noi