Cum vă putem ajuta?

  • Cum achit produsul comandat?

    Achitările pentru produsele comandate se pot efectua doar cu cardul bancar pe pagina de checkout/plată.

  • Achitarea cu cardul este o tranzacție sigura?

    Toate achitările cu cardul pe marketplace sunt securizate. A1 Marketplace garantează fiecărui cumpărător rambursul de mijloace bănești direct pe cardul bancar al cumpărătorului.

  • Pot face comenzi din altă țară pe marketplace?

    Da, pe marketplace puteți comanda și achita produse din orice țară. Livrarea va fi efectuată la adresa solicitată.

  • Care e costul livrării produselor comandate?

    Costul livrării se calculează de sistemul nostru online în regim live. Pe pagina fiecărui produs pe care îl vizualizați veți putea vedea costul de livrare a produselor în dependență de orașul în care este solicitată livrarea. La fel costul de livrare a produselor comandate va fi afișat și pe pagina de checkout/plată.

  • Care este termenul de livrare a produselor comandate?

    Termenii de livrare a produselor sunt afișați în regim online pe pagina produsului vizualizat cât și pe pagina de checkout/plată. La fel este afișată informația cu privire la compania de curierat care va efectua livrarea.

  • Livrările sunt disponibile în toată țara?

    Da, livrările se fac în orice localitate sau oraș din țara.

  • Sunt disponibile livrările internaționale?

    Da, livrările internaționale la fel sunt disponibile în orice punct geografic. Termenii și costul livrărilor internaționale vor afișate pe pagina produsului și pe pagina de checkout/plată.

  • Cine vinde produsele expuse pe marketplace?

    Produsele pe marketplace sunt comercializate de vânzători care sunt persoane juridice înregistrate în R.Moldova cât și din alte țări. Informațiile și contactele vânzătorului sunt afișate pe fiecare pagină de produs, cât și pe pagina directă a vânzătorului.

  • Cum pot afla mai multe informații despre produs?

    Informații adiționale despre produs le puteți primi contactând vânzătorul produsului selectat. O puteți face prin apel telefonic sau în formă scrisă.

  • Am primit un articol greșit / un articol deteriorat / o comandă cu un articol sau articolele lipsă și doresc o rambursare.

    Cererea de retur a produsului comandat, o puteți face direct din cabinetul personal al cumpărătorului, accesând rubrica comenzile mele, bifați butonul din menu-ul paginii „ înregistrare retur” indicați datele comenzii si motivul returului, la fel puteți monitoriza toate cererile voastre de retur in cabinetul personal accesând rubrica cererile de returnare. In cazul in care returul a fost acceptat va îndemnam sa urmați instrucțiile de retur al produsului. Cu instrucțiunile de retur a produsului puteți face cunoștința făcând click aici. In caz ca întâmpinați careva neclarități va îndemnam sa ne apelați sau sa ne scrieți pentru informații suplimentare.

  • Cine poate vinde pe A1 Marketplace

    A1 Marketplace oferă platforma pentru comercializarea online a produselor persoanelor juridice și fizice autorizate din R.Moldova și Romania.

  • Colaborează A1 cu companii de curierat?

    Da, A1 Marketplace oferă posibilitatea vânzătorilor platformei sa beneficieze de serviciile companiilor de curierat integrate. Pentru livrări în R.Moldova și Romania sunt disponibile serviciile companiei Fan Courier Moldova, Fan Courier Romania, Nova Poshta. Pentru livrări internaționale sunt disponibile serviciile de curierat ale companiei internaționale DHL. Serviciile de curierat sunt toate integrate șl oferă cumpărătorilor platformei informații în regim online cu privire la prețul de livrare a produselor cât și informații despre timpul de livrare.

  • Ce trebuie sa fac ca să pot oferi livrări naționale și internaționale cumpărătorilor?

    Toți vânzătorii platformei A1 Marketplace beneficiază de access instant la serviciile de curierat integrate prin intermediul companiilor DHL, Fan Courier Moldova/Romania, Nova Poshta e necesar sa vă înregistrați un cont de vânzător pe A1 Marketplace. Informațiile legate cu referință la prețul și timpul de livrare va fi expusă pe checkout sau pe pagina produsului în regim automat. Taxele de livrare vor fi suportate de cumpărători și achitate de câtre A1 Marketplace.

  • Cum recepționez comenzile de la cumpărătorii A1 Marketplace?

    Toate comenzile sunt afișate si expuse direct in cabinetul personal ale fiecărui vânzător pe marketplace. Cabinetul este deschis si oferit din momentul înregistrării contului de vânzător pe marketplace. La fel in regim automat vânzătorii primesc înștiințări ale comenzilor pe posta electronica sau prin intermediul aplicației mobile care este disponibila pentru vânzători si cumpărători.

  • Cum livrez comenzile recepționate de la cumpărătorii A1 Marketplace?

    Livrările pentru comenzile recepționate de la cumpărători le puteți efectua direct de la depozitul, magazinul sau oficiul D-stră.

  • Putem sincroniza în regim live produsele comercializate pe A1 Marketplace cu stocul din depozitul nostru?

    Da, pentru a oferi o experiența plăcută si calitativa a cumpărătorilor noștri, A1 oferă aceasta posibilitate de sincronizare de stocuri reale cu depozitele ale vânzătorilor. Procesul este simplu si sincronizarea este posibila cu orice baza de date de stocuri sau programe contabilitate.

  • Cum recepționăm mijloacele bănești in urma tranzacționării produselor pe marketplace?

    Fiecare vânzător pe marketplace dispune de un checkout separat. Banii încasați de la cumpărători din vânzarea produselor, vor fi transferați direct pe contul de card bancar al vânzătorului.

  • Ce se întâmpla când avem o solicitare de retur a produsului comercializat pe A1 Marketplace?

    Toate solicitările de retur a produselor sunt reflectate in cabinetul vânzătorului. Conform legislației actuale fiecare cumpărător are dreptul sa returneze un produs achiziționat in timp de 14 zile din momentul achiziției fără a prezenta un motiv oarecare. Vânzătorii A1 Marketplace sunt obligați sa restituie cumpărătorilor mijloacele bănești încasate pentru produsul comercializat.

  • Retine A1 Marketplace comisionul de tranzacție a produselor de la vânzători in cazul solicitării de retur a produsului din partea cumpărătorului?

    Nu, A1 nu retine comisionul de tranzacție in cazuri de retur.

  • Cum întorc mijloacele bănești cumpărătorilor in cazul unui retur?

    Mijloacele bănești le puteți întoarce cumpărătorilor accesând categoria "Plăți" din cabinetul vânzătorului, este o procedură simpla care se realizează din cabinet prin bifarea butonul de ramburs.

  • Cum pot face cunoștința cu draftul contractului de comercializare a produselor pe A1 Marketplace?

    Draftul de contract pentru comercializarea produselor pe A1 Marketplace îl puteți descărca online accesând următorul link.

  • Cat timp durează procesul de înregistrare a contului de vânzător?

    Onboarding-ul vânzătorilor va dura aproximativ câteva minute. Procesul se desfășoară in regim online.

  • Oferă A1 un ghid video compresiv de studiu a proceselor de lucru cu platforma online?

    Da, A1 marketplace oferă aceasta posibilitate de a face cunoștința si de a studia in regim online procese legate de setări de cont, automatizări, marketing si promovare, procese de lucru. Ghidul video este oferit gratuit si îl poate accesa orice persoana care își dorește sa-si dezvolte afacerea online pe A1 Marketplace. La fel daca simțiți ca aveți nevoie de un mentor personal care sa va ajute sa va integrați pe marketplace aceasta opțiune exista dar acest serviciu este cu plata. Costul serviciilor de mentoring sunt expuse pe pagina saleszone.pro

Chat

Ore Live Chat: 9:00 - 18:00

24/7 Email Suport

Link-uri utile

Сomandați un apel la A1